Skip to content

Tevreden ... of niet?

In Nestel vinden we het belangrijk om met elkaar te kunnen spreken over zaken waar je tevreden en ontevreden over bent.
Feedback binnen een begeleidingstraject kan helpen om de begeleiding nog beter af te stemmen op de noden en behoeften van ouders en kinderen.
Feedback over onze organisatie helpt om onze werking te verbeteren.

Gaf je feedback en heb je het gevoel onvoldoende gehoord te worden?
Of maakt de ernst van de ontevredenheid het moeilijk om er over te praten met een begeleider?
Dan kan je je klacht laten weten aan directeur Lies Vandemaele:
          Je kan de directeur rechtstreeks aanspreken in Nestel
          GSM: 0474/48 61 62
          Mail: [email protected]

Wil je nog meer weten over de klachtenprocedure van Nestel, neem dan contact op met de kwaliteitscoördinator Bieke Vlaminck – 056/22 20 51 – [email protected]

Is het voor jou een te grote drempel om er met iemand van Nestel over te spreken, dan kan je er ook voor kiezen om een onafhankelijke dienst te contacteren, namelijk “Opgroeipunt” – www.opgroeien.be/opgroeipunt